Centpeus! Aquest diumenge 30 de maig, proposem un viatge especial per conèixer la flora d’un entorn únic!

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és DiptaPNG.png

Aprofitant la primavera, a la Mola de Colldejou farem un bonic itinerari "botànic", i coneixerem més de 130 varietats diferents de flora silvestre, que guarneixen molts racons desconeguts de La Mola de Colldejou, pintant de primavera aquest entorn emblemàtic de la Serra de Llaberia.

[Best_Wordpress_Gallery id="52" gal_title="87a Sortida - Botànica"]

Gaudirem d’un viatge botànic extraordinari i exclusiu de la mà d’un dels millors coneixedors de l’entorn muntanyenc i botànic de la Serra de Llaberia, l’amic Pere Iglesias.

Porteu les vostres càmeres fotogràfiques perquè ens ho passarem molt be fotografiant totes i cadascuna de les varietats que trobarem! Serà una sortida científica diferent, deixarem l’objectiu físic per la propera caminada, i ens concentrarem a conèixer la flora que ens trobem sovint per les nostres muntanyes! 

Inscripció tancada!

Salut i muntanyes! Força Caminades!