Seleccionar página

Primer dia, arribada al @campingaltaribagorça, dutxa, sopar, descansar i….

Dissabte 2 de juliol, 08.00 esmorzar al càmping, en acabar sortida cap a Boí per tal d’agafar els taxis que ens portaran fins el planell d’Aigüestortes.

Abans d’iniciar l’ascens per la vall foto de grup davant d’un indret magnífic!

Ara si! comença la passejada per la Vall de Boí!

Ens dirigim cap el Refugi d’Estany Llong…

Per fi arribem a l’Estany i foto de grup.. be més aviat fotos de grup!

De tornada, parada al Refugi d’Estany Llong per tal de dinar, la lleugera pluja no ens va deixar gaudir de les vistes davant l’estany mentre dinàvem… tot i això les vistes de la vall amb cel tapat i plugim son fantàstiques i perfectes per caminar en aquesta època de l’any.

Desprès del cafetó, tornem-hi a tirar avall per enfilar la recta final de la visita a la Vall de Boí! Pel camí ens vam trobar tota una família de “residents” de la vall que passejava pel camí principal!

Visita obligada al bonic poble de Boí i foto de grup!

Arriba la nit i hem de celebrar l’aniversari de la nostra entitat! Sopar d’aniversari, pastís i cava! Per molts anys Centpeus! l’Anna, propietària del càmping Alta Ribagorça ens va tractar molt be! ens trobàvem com a casa!

La nit no acabava aquí, desprès de sopar i la celebració, tots cap a Barruera per veure la baixada de Falles!

Fins i tot vàrem visitar un restaurant de tele! El guanyador d’una de les edicions de Joc de Cartes de TV3, l’Era!

Si és pensàveu que s’havia acabat el dia!? Doncs no! El Jesús i la Gisele ens havien preparat un ritual per tal d’espantar les meigas dolentes amb una fórmula màgica Gallega que es fa a partir de les dotze de la nit! Tota una experiència!

Desprès de varis «didalets» de la beguda màgica, tots a dormir, l’endemà encara teníem pendent la visita a la Vall de Besiberri!

Els més valents és van atrevir a entrar al riu glaçat del salt d’aigua de la Vall!

Final d’un cap de setmana rodó i molt divertit per celebrar el nostre 4rt aniversari, gràcies a tots els que heu fet possible dos dies fantàstics de la nostra secció! Força Centpeus i força caminades! Bon estiu a tothom!

Track de la caminada pel Planell d’Aigüestortes