Centpeus! Tornem a trepitjar camins!
Reserveu-vos el dissabte 18 de juliol per gaudir de les platges de Tarragona pel Camí de Ronda! Una ruta nocturna de retrobament per tornar a caminar plegats!
Tarragona - Budellera- Platja Llarga -Savinosa - Arrabassada
[Best_Wordpress_Gallery id="40" gal_title="Nocturna Tarragona"]
ora sortida Vallmoll : 19.30h
Hora inici caminada : 20.00h
Distància : 7,65 Km.
Durada caminada : 2 hores 10 minuts aprox.
Dificultat : Molt fàcil
Aprofitarem per sopar al barri marítim del Serrallo amb els amics del Restaurant l'Ancora, sopar de tapes per finalitzar la sortida!
[Best_Wordpress_Gallery id="42" gal_title="Tapes Ancora"]
Recordeu que l'ús de la mascareta és obligatori abans i després de realitzar la caminada.
Per la seguretat de tots, aquesta sortida es realitzarà el protocol per a les activitats d'excursionisme amb les mesures de prevenció de la COVID 19, la finalitat d'aquest protocol és la de reduir la possible transmissió entre persones de la COVID-19 durant les activitats a la muntanya que organitza la nostra entitat, adequant-nos al pla pel desconfinament progressiu en el sector esportiu, desenvolupat per la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física dins les diferents fases del desconfinament.
No podran participar les persones amb símptomes de COVID-19 o que convisquin amb alguna persona que en tingui.
Facilitarem a tots els participants, mascaretes i gel hidroalcohòlic.
Inscripcions tancades. Força caminades!
